FAQs

Preguntes freqüents dels nostres clients

Bloc 1 - Empresa

1- Quins serveis ofereix Greyheads?

Oferim serveis de ciberseguretat, manteniment informàtic, gestió d’infraestructures (locals i cloud) i consultoria tecnològica, sempre amb un enfocament security by design.

2- Treballem amb qualsevol tipus d'empresa o entitat?

Treballem amb petites i mitjanes empreses (PIMES), autònoms i institucions educatives, oferint solucions flexibles per a cada entorn. La nostra experiència amb centres escolars i empreses de diferents sectors ens permet adaptar-nos amb facilitat a les necessitats de cada organització.

Bloc 2 - Gestió d'infraestructures i serveis al núvol

1- Treballem amb proveïdors cloud com AWS, Azure o Google Cloud?

Sí. Som especialistes en infraestructures híbrides i gestionem entorns on-premise i cloud amb els principals proveïdors: AWS, Microsoft Azure i Google Cloud.

2- Quines mesures de seguretat s'apliquen a les còpies de seguretat?

Totes les còpies són encriptades, redundades i monitoritzades, tant si són locals com remotes.

3- Greyheads és partner oficial de Microsoft?

Sí. Som CSP Partner de Microsoft, HPE, HP, Adobe i Fortinet, la qual cosa ens permet oferir llicències, serveis i integracions cloud oficials.

Bloc 3 - Ciberseguretat i hacking ètic

1- Què és una auditoria de ciberseguretat?

És un procés d’anàlisi complet per detectar vulnerabilitats en sistemes, xarxes o serveis cloud. L’informe resultant inclou recomanacions i accions correctives per millorar el nivell de seguretat.

2- Què és un pentest?

És una simulació d’atac controlada (hacking ètic) realitzada amb el concens del client per provar la resistència dels seus sistemes davant possibles amenaces.

3- Per què és recomanable fer auditories periòdiques?

Perquè els riscos evolucionen constantment. Realitzar auditories regulars permet anticipar vulnerabilitats i mantenir la teva infraestructura segura.

4- Oferim formació pels treballadors?

Sí. Disposem d’una píndola formativa de conscienciació en ciberseguretat, orientada a reduir el risc humà -la causa del 80% dels incidents informàtics.

Bloc 4 - Manteniment i suport 24/7

1- Què inclou el servei de manteniment?

Fem administració avançada de sistemes, xarxes i comunicacions, amb manteniment preventiu i correctiu, i servei de helpdesk.

2- Reparem equips informàtics?

Sí. Realitzem reparacions de hardware i software, així com optimitzacions i ampliacions d’equips.

3- Oferim assistència les 24 hores?

Sí. Comptem amb serveis de suport 24/7, especialment per a clients amb estructures crítiques.

Bloc 5 - Consultoria i desenvolupament

1- Què vol dir "security by design"?

Vol dir que la seguretat s’incorpora des de la fase inicial del desenvolupament de qualsevol projecte (web, app o API), garantint la protecció per defecte.

2- Desenvolupem aplicacions i webs a mida?

Sí. Creem webs, apps i APIs personalitzades amb criteris de seguretat, rendiment i escalabilitat.

3- Oferim assessorament en transformació digital?

Sí. Acompanyem les empreses en el seu procés de digitalització, des de l’auditoria inicial fins a la implementació de solucions adaptades.