Oferim serveis de ciberseguretat, manteniment informàtic, gestió d’infraestructures (locals i cloud) i consultoria tecnològica, sempre amb un enfocament security by design.
2- Treballem amb qualsevol tipus d'empresa o entitat?
Treballem amb petites i mitjanes empreses (PIMES), autònoms i institucions educatives, oferint solucions flexibles per a cada entorn. La nostra experiència amb centres escolars i empreses de diferents sectors ens permet adaptar-nos amb facilitat a les necessitats de cada organització.
Bloc 2 - Gestió d'infraestructures i serveis al núvol
1- Treballem amb proveïdors cloud com AWS, Azure o Google Cloud?
Sí. Som especialistes en infraestructures híbrides i gestionem entorns on-premise i cloud amb els principals proveïdors: AWS, Microsoft Azure i Google Cloud.
2- Quines mesures de seguretat s'apliquen a les còpies de seguretat?
Totes les còpies són encriptades, redundades i monitoritzades, tant si són locals com remotes.
3- Greyheads és partner oficial de Microsoft?
Sí. Som CSP Partner de Microsoft, HPE, HP, Adobe i Fortinet, la qual cosa ens permet oferir llicències, serveis i integracions cloud oficials.
Bloc 3 - Ciberseguretat i hacking ètic
1- Què és una auditoria de ciberseguretat?
És un procés d’anàlisi complet per detectar vulnerabilitats en sistemes, xarxes o serveis cloud. L’informe resultant inclou recomanacions i accions correctives per millorar el nivell de seguretat.
2- Què és un pentest?
És una simulació d’atac controlada (hacking ètic) realitzada amb el concens del client per provar la resistència dels seus sistemes davant possibles amenaces.
3- Per què és recomanable fer auditories periòdiques?
Perquè els riscos evolucionen constantment. Realitzar auditories regulars permet anticipar vulnerabilitats i mantenir la teva infraestructura segura.
4- Oferim formació pels treballadors?
Sí. Disposem d’una píndola formativa de conscienciació en ciberseguretat, orientada a reduir el risc humà -la causa del 80% dels incidents informàtics.
Bloc 4 - Manteniment i suport 24/7
1- Què inclou el servei de manteniment?
Fem administració avançada de sistemes, xarxes i comunicacions, amb manteniment preventiu i correctiu, i servei de helpdesk.
2- Reparem equips informàtics?
Sí. Realitzem reparacions de hardware i software, així com optimitzacions i ampliacions d’equips.
3- Oferim assistència les 24 hores?
Sí. Comptem amb serveis de suport 24/7, especialment per a clients amb estructures crítiques.
Bloc 5 - Consultoria i desenvolupament
1- Què vol dir "security by design"?
Vol dir que la seguretat s’incorpora des de la fase inicial del desenvolupament de qualsevol projecte (web, app o API), garantint la protecció per defecte.
2- Desenvolupem aplicacions i webs a mida?
Sí. Creem webs, apps i APIs personalitzades amb criteris de seguretat, rendiment i escalabilitat.
3- Oferim assessorament en transformació digital?
Sí. Acompanyem les empreses en el seu procés de digitalització, des de l’auditoria inicial fins a la implementació de solucions adaptades.